wtorek, 30 lipca 2013

Mlm czy produkt jest ważny??

Jeśli śledzisz rynek marketingu sieciowego, zauważyłeś pewnie że jest na tym rynku setki, lub tysiące produktów. Wielu rekruterów ( szczególnie tych z największych firm ), opowiada bujdę, że to jaki produkt sprzedajesz, ma największe znaczenie, dla twojego sukcesu w mlm. Tak naprawde produkt powinien być którymś z kolei czynnikiem decydującym o doborze firmy. Tak naprawdę produkt powinien spełniać tylko 2 cechy: 1.ludzie muszą w jakimś stopniu potrzebować tego produktu, 2. Ludzie muszą kupować ten produkt. I to w zasadzie wszystko.Większość produktów spełnia te cechy ( jedne więcej, inne mniej ). Jedyne co jest ważne to to żeby produkt nie był kompletnym gównem za duże pieniądze. Mimo wszystku na rynku mlm większość produktów to produkty w miarę dobrej jakości. Może nie na każdą kieszeń, ale jakościowo są w miarę dobre. Pamiętajmy jednak, żę prawdziwe pieniądze w mlm zarabiamy na budowaniu stryktury!!! Mnie na przykład nie chodzi o to żeby zostać sprzedawcą dużych ilości kosmetyków,witamin, czy kont hostingowych. Ja weszłem w MLM ze względu na dźwignie jaką daj ten biznes. Mnie chodzi o to żeby dojść do tego żeby w mojej strukturze znalazło się kilku liderów, którzy będą rozwijać moje struktury. Tak naprawdę w tym biznesie chodzi o to, żeby wysyelekcjonować i wyszkolić takie osoby, bo to one zapewniają stabilność struktury. To właśnie edukacja, którą zapewnia firma powinna być decydującym czynnikiem przy wyborze struktury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz